Η Ηλεκτροθεραπεία είναι μια φυσική θεραπευτική αγωγή, όπου ηλεκτρική διέγερση εφαρμόζεται στα νεύρα και στους μυς μέσω ηλεκτροδίων που τοποθετούνται επί του δέρματος.

Χρησιμοποιείται για τη μείωση του πόνου και να μεγιστοποιήσει τη φυσική αντίδραση επούλωσης. Βραχυπρόθεσμα οφέλη της μπορούν να βοηθήσουν στην έγκαιρη εισαγωγή άλλων μεγαλύτερης διάρκειας τεχνικών όπως είναι η άσκηση με ιατρική συνταγή.

Ενώ πολλοί ασθενείς θα αισθανθούν άμεσα τα οφέλη της ηλεκτροθεραπείας τα οποία θα τους επιτρέψουν να συνεχίσουν να κινούνται και να λειτουργούν όσο πιο άνετα γίνεται, είναι σοφό να σκεφτούμε τις πιο μακροπρόθεσμες θεραπείες που προτείνονται μέσα από την άσκηση για την ενδυνάμωση των μυών, μέχρι να επιλυθεί το πρόβλημα.

Μέσω της ηλεκτροθεραπείας, επιτυγχάνονται τα ακόλουθα αποτελέσματα:

• Μείωση της φλεγμονής (αντιφλεγμονώδης δράση)
  • Αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος
  • Τόνωση των μυών
  • Απελευθέρωση των ενδορφινών (ορμόνες που δρουν ως φυσικό αναλγητικό του σώματος).

Ο υπέρηχος είναι μια παθητική θεραπεία που ο θεραπευτής εφαρμόζει, και είναι ένα συμπλήρωμα για την πρωτοβάθμια επεξεργασία (π.χ., θεραπευτικό stretching, άσκηση). Ο υπέρηχος μπορεί να βοηθήσει στο να χαλαρώσει τους σφιγμένους πονεμένους μυς και να τους ζεστάνει μαζί και με τα μαλακά μόρια, αυξάνοντας έτσι την κυκλοφορία βοηθώντας την επούλωση.

Με τον υπέρηχο, παράγεται υψηλής συχνότητας ηχητικά κύματα που μεταφέρονται σε μια συγκεκριμένη περιοχή του σώματος. Τα ηχητικά κύματα ταξιδεύουν βαθιά μέσα στον ιστό (π.χ.. Μυς), δημιουργώντας απαλή υπεραιμία. Η υπεραιμία αυτή βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο και τη φλεγμονή, στη μείωση των μυϊκών σπασμών, και την επιτάχυνση της επούλωσης. Ανάλογα με την περιοχή της θεραπείας, το εύρος της κίνησης μπορεί να αυξηθεί.

Τα τρία βασικά οφέλη του υπέρηχου είναι:

• Η επιτάχυνση της διαδικασίας επούλωσης από την αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος στην περιοχή της θεραπείας.
  • Η μείωση του πόνου από τη μείωση του πρηξίματος και του οιδήματος.
  • Η χαλάρωση των ιστών μέσα από το απαλό μασάζ των μυών και των τενόντων χωρίς πίεση.

Πρόκειται για θεραπεία με κρουστικά κύματα που έχουν εξαιρετικά υψηλή ενέργεια. Διαφέρουν από τον υπέρηχο λόγω του εξαιρετικά μεγάλου πλάτους πίεσης. Αν και ο υπέρηχος αποτελείται από μια περιοδική ταλάντωση, ένα κρουστικό κύμα είναι ένας απλός παλμός.

Αυτή η θεραπεία είναι πρωτοπόρος στην αντιμετώπιση του πόνου. Σε πολλές περιπτώσεις, θα υπάρξει μια άμεση μείωση του πόνου, καθώς και βελτιωμένη κινητικότητα και λειτουργικότητα.

Αποτελέσματα της Κρουστικής θεραπείας κυμάτων:

• Διεγείρουν τις επιδερμικές ίνες των περιφερικών νεύρων που ενεργοποιούν τους μηχανισμούς που αποφεύγουν και μειώνουν τον πόνο στο οπίσθιο κέρας του νωτιαίου μυελού.
  • Αλλάζουν το τοπικό περιβάλλον των κυττάρων για να προσελκύσουν τις ουσίες που μπλοκάρουν το ερέθισμα του πόνου.
  • Τονώνουν την απελευθέρωση των ενδορφινών, που μειώνουν την τοπική ευαισθησία στον πόνο.
  • Ενεργοποιούν τους αυτόματους μηχανισμούς επούλωσης του οργανισμού.

Η μαγνητoθεραπεία είναι μία από τις πιο προηγμένες, ασφαλής και χωρίς πόνο θεραπευτικές μεθόδους που χρησιμοποιεί παλλόμενα μαγνητικά πεδία. Είναι μια πολύ αποτελεσματική μορφή φυσικής θεραπείας και είναι απλά μια φυσική (ή βιοφυσική) τυπικότητα που χρησιμοποιείται για σκοπούς γρήγορης επούλωσης.

Είναι πολύ αποτελεσματική και απλή στη χρήση ως μέθοδος θεραπείας. Οι κυτταρικές λειτουργίες μπορούν να βελτιωθούν σημαντικά, επηρεάζοντας τον ασθενή είτε γενικά είτε τοπικά με ένα μαγνητικό πεδίο που εφαρμόζεται με δέσμες ώθησης.

Οφέλη και αποτελέσματα:

• Αύξηση της υπεραιμίας
  • Αύξηση της κυκλοφορίας του αίματος
  • Μείωση οιδήματος
  • Ανακούφιση από τον πόνο
  • Δεν έχει καμία επίδραση στον καρδιακό ρυθμό ή την αρτηριακή πίεση
  • Ταχύτερη αναγέννηση τραυματισμένων ιστών, που σημαίνει ταχύτερη επούλωση
  • Αυξάνει την χρήση οξυγόνου από όλα τα κύτταρα στις περιοχές θεραπεύονται
  • Βελτιώνει την ενεργειακή κατάσταση όλων των κυττάρων που κατεργάζονται
  • Βελτιώνει την άμυνα του οργανισμού ενάντια στη μόλυνση και φλεγμονή
  • Χωρίς παρενέργειες

Η Διαθερμία είναι μια μορφή φυσιοθεραπείας που προκαλεί υπεραιμία σε ένα μέρος του σώματος για να επιτευχθεί ένα θεραπευτικό όφελος. Στοχεύει στον κατεστραμμένο ιστό και με θερμότητα χαλαρώνει το σφιχτό ιστό, αυξάνει τη ροή του αίματος και μειώνει τη διόγκωση. Αυτή η μορφή υπεραιμίας συνήθως χρησιμοποιείται για τη θεραπεία μυϊκών σπασμών ή έντασης, δυσκαμψία των αρθρώσεων και των μυών και για τον πόνο στις αρθρώσεις.

Οφέλη και Αποτελέσματα:

• Με τη θερμότητα αυξάνει την κυκλοφορία, επιταχύνοντας την επούλωση, ελέγχει τον πόνο, και αυξάνοντας έτσι την επεκτασιμότητα των μαλακών ιστών.
  • Βοηθά ασθενείς με πόνο και περιορισμούς στις αρθρώνεις και στην ομαλή κινητικότητα των ιστών.
  • Είναι ο μοναδικός τρόπος για υπεραιμία μεγάλων εν τω βάθει περιοχών.
  • Επηρεάζει αιμοδυναμικές, μεταβολικές και νευρομυϊκές διεργασίες και αυξάνοντας πάλι την επεκτασιμότητα των μαλακών ιστών.
  • Αυξάνει το ρυθμό της ροής του αίματος για την επιτάχυνση της παροχής του οξυγόνου.
  • Προκαλεί αγγειοδιαστολή διεγείροντας τους υποδοχείς θερμότητας που προκαλούν άμεσα αγγειακή χαλάρωση των λείων μυών και έμμεσα ενεργοποιεί την τοπική αντανακλαστικότητα του νωτιαίου μυελού.

Η θεραπεία με Laser είναι ένα από τα πιο σημαντικά επιτεύγματα του 20ου αιώνα, που έχει ανοίξει νέους δρόμους στην ανάπτυξη της επιστήμης της φυσικής αγωγής. Οι θεραπείες με λέιζερ είναι ιατρικές πρακτικές που χρησιμοποιούν εστιασμένο φως. Σε αντίθεση με τις περισσότερες πηγές φωτός, το φως λέιζερ είναι συντονισμένο σε πολύ συγκεκριμένα μήκη κύματος. Αυτό επιτρέπει να επικεντρωθεί σε ισχυρές δοκούς.

10 κυριότερα αποτελέσματα της θεραπείας με λέιζερ:

• Αναζωογονεί και αναπλάθει τα κύτταρα
  • Καταπολεμά αποτελεσματικά τα συμπτώματα του πόνου στον αυχένα και του πόνου στην πλάτη
  • Καταπραΰνει τους πόνους των μυών και των αρθρώσεων
  • Βοηθά στην απορρόφηση του αιματώματος
  • Αναζωογονεί το δέρμα από τις πληγές και τα εγκαύματα
  • Κάνει τις πληγές ανθεκτικές και ελαστικές για την ανακούφιση του πόνου
  • Προμηθεύει τα κύτταρα με περισσότερο οξυγόνο και βελτιώνει την σύνθεση κολλαγόνου και πρωτεϊνών στο δέρμα
  • Συμβάλει στη γρήγορη αποκατάσταση των καταγμάτων και των αθλητικών κακώσεων
  • Αυξάνει την αντοχή των νευρικών κυττάρων
  • Επουλώνει γρήγορα τραυματισμένα αγγεία που μεταφέρουν το αίμα